Megfelelő válaszok az üzleti élet kihívásaira

Alternatív karrierút a szakmai sikerekhez

Megfelelő válaszok az üzleti élet kihívásaira

Alternatív karrierút a szakmai sikerekhez

így működünk

Körültekintően megtervezett tevékenységünk értékteremtő alapja, hogy a releváns szaktudással és szakmai tapasztalattal rendelkező delegáltjaink 100%-os intenzitású vezetői és szakértői munkát végezzenek a megbízó szervezeteknél, cégeknél.

  1. lépés: Az üzleti és vezetői igények megismerése vagy azok feltárása. Felmérésünk segít meghatározni a megfelelő készségeket, hátteret és erőforrásokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy eljusson oda, ahová szeretne.
  2. lépés: Amint megértettük az elvárásokat, és Ön zöld utat ad nekünk, hogy továbblépjünk, bemutatjuk azokat a vezetőket vagy szakembereket, akiket megfelelőnek tartunk.
  3. lépés: Ha sikerült kiválasztás, szerződést és projekt leírást készítünk, amely meghatározza, hogy az interim szakember hogyan fogja szolgálni a vállalatot, a csapattagokat, a vezetőket.
  4. lépés: A változások bevezetésének koordinációja, valamint az eredmények értékelése és visszacsatolás a többi vezető felé.

Vezetői erőforráshiány esetén fontos interim szolgáltatásnak tekintjük a kiválasztott új vezető gyors,
zökkenőmentes szervezetbe integrálásának aktív támogatását. Továbbá igény szerint természetesen
segítjük üzleti partnereinket a vezetői vagy szakértői pozíciók hosszútávú betöltésében is.

Így működünk

Körültekintően megtervezett tevékenységünk értékteremtő alapja, hogy a releváns szaktudással és szakmai tapasztalattal rendelkező delegáltjaink 100%-os intenzitású vezetői és szakértői munkát végezzenek a megbízó szervezeteknél, cégeknél.

  1. lépés: Az üzleti és vezetői igények megismerése vagy azok feltárása. Felmérésünk segít meghatározni a megfelelő készségeket, hátteret és erőforrásokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy eljusson oda, ahová szeretne.
  2. lépés: Amint megértettük az elvárásokat, és Ön zöld utat ad nekünk, hogy továbblépjünk, bemutatjuk azokat a vezetőket vagy szakembereket, akiket megfelelőnek tartunk.
  3. lépés: Ha sikerült kiválasztás, szerződést és projekt leírást készítünk, amely meghatározza, hogy az interim szakember hogyan fogja szolgálni a vállalatot, a csapattagokat, a vezetőket.
  4. lépés: A változások bevezetésének koordinációja, valamint az eredmények értékelése és visszacsatolás a többi vezető felé.

Vezetői erőforráshiány esetén fontos interim szolgáltatásnak tekintjük a kiválasztott új vezető gyors,
zökkenőmentes szervezetbe integrálásának aktív támogatását. Továbbá igény szerint természetesen
segítjük üzleti partnereinket a vezetői vagy szakértői pozíciók hosszútávú betöltésében is.