Az interim menedzsment szerepe a vállalat növekedésében
A változás egy élő, fejlődés-fókuszú cég életében kikerülhetetlen és nélkülözhetetlen. A problémát az jelenti, hogy az átmeneti szakaszok finomhangolására, gördülékennyé tételére még kevés megoldásunk van Magyarországon, annak ellenére, hogy nemzetközi közegben bevett metódusok vannak erre. Hogyan segíthet ebben az interim menedzsment?
Hogyan segíthet az interim menedzser?
Ha egy vállalat vagy szervezet átmeneti időszakba lép (például bővítés, átalakulás szakaszába kerül), az nagyon izgalmas. Ugyanakkor kissé bizonytalan terep lehet a munkavállalók számára – főképp, ha a növekedés vagy átalakulás megnövekedett vagy megváltozott feladatokkal is terheli őket. Ahhoz, hogy a cég gyorsan túljusson az átmeneten, és mielőbb egy következő fejlettségi, érettségi szintre jusson érdemes külön energiát fektetni abba, hogy megfelelő támogatást kapjon a vállalat és minden alkalmazottja.
Mit tesz hozzá egy interim szakember egy vállalat növekedéséhez?
- Átalakulási szakaszból növekedési szakasz lesz
- Tapasztalatlanságból és kísérletezésből értő navigáció
- Vészmegoldásokból és kapkodásból tervezett változás és kibontakozás
Mit csinál az interim menedzser valójában?
Az interim szakembert az adott cég életébe bevont irányító, aki a szervezet operatív oldalán jelenik meg, gyorsan átlátja a vállalat működését. Hangzatos mondatok és elméleti tanácsok helyett a mindennapi élet tényleges újraszervezésében vesz részt a többi dolgozóval: olyan fejlesztési javaslatokat tesz, amik valódi segítéségére lesznek a cégnek.
Hogyan segít Önnek a Tribound Management az átmeneti időszakban?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és több mint 60, különböző képességgel és tudással ellátott szakemberünk közül segítünk Önnek a lehető legegyszerűbben kiválasztani a megfelelő interim menedzsert. Az a célunk, hogy kiváltsunk egy hosszadalmas felvételi folyamatot, és a megfelelő szaktudással, valamint gyakorlati tapasztalattal segítsük a cég átalakulását.
Miért jó ez? Megfelelő, magasan képzett szakembert nagyon nehéz találni – pláne akkor, ha Önnek és a szervezetnek hosszú távon nincs szüksége egy plusz emberre az adott pozícióban. Az átmeneti kapacitáshiány áthidalása jelentős időkieséssel és költségekkel járhat, ha egy főállású új kollégával kell kezdeni. Az interim menedzser segíthet ezek enyhítésében.
Miért jobb egy szakértő bevonása, mint egy teljes állású, ideiglenes kolléga?
Csökkentjük az átmeneti időszakban rejlő kockázatokat. A Tribound Managementnél összekötjük a vállalatot azokkal a valódi, több évtizedes múlttal rendelkezdő szakértőkkel, akik valóban integrálhatók a szervezet életébe és az adott problémához. A cégnek egy interim menedzsert „szállítunk”, de az együttműködés végéig támogatjuk a szakértőt, monitorozzuk a teljes folyamatot. Az interim menedzser így a lehető legteljesebben, és a cég igényeinek legmegfelelőbben tud működi.
- Hatékonyság
- Profizmus
- Gyakorlati segítségnyújtás
Ha a cég növekedni akar, szükségessé válhat egy segítő bevonása, akinek már nagyobb tapasztalat és átfogóbb háttértudás van a birtokában. Ezt tudja nyújtani az interim menedzser, aki egy adott helyzetre és szervezetre fókuszálva, garantáltan a vállalat növekedésén tud dolgozni.

