Interim menedzsment cégeknek
Az interim menedzsment gyors és hatékony megoldás a vállalatok számára, amikor hirtelen vezetői hiány, stratégiai kihívás vagy sürgős változtatási igény merül fel. Tapasztalt szakembereink azonnal be tudnak lépni, stabilizálni a működést és kézzelfogható eredményeket hozni – pontosan akkor, amikor a legnagyobb szükség van rájuk.
Minden szervezet életében vannak időszakok, amikor a vezetői kapacitás
vagy kompetencia hiányzik. Ezek a pillanatok kritikusak lehetnek
– de egyben lehetőséget is hordoznak
Hogyan segíthetünk?
Interim menedzsereink gyorsan integrálódnak a szervezetbe, és már az első naptól kezdve kézzelfogható eredményeket hoznak.
Gyors reagálás
Napokon belül vezetői megoldást kínálunk
Stratégiai szemlélet
Nemcsak működtetjük, hanem fejlesztjük a szervezetet
Mérhető eredmények
A projekt végén kézzelfogható változást adunk át
Hogyan dolgozunk?
Interim menedzsment szolgáltatásunk célzott, időszakos vezetői, és szakértői támogatást nyújt vállalatok számára – jellemzően 2 hónaptól 1 évig terjedő időtartamban.
A Tribound Management tapasztalt szakembereket biztosít olyan helyzetekre, amikor gyors, kompetens beavatkozásra van szükség: például kulcspozícióban történő személycsere, szervezeti átalakítás, piaci terjeszkedés vagy üzleti krízis esetén.
Szakértőink nemcsak operatív támogatást nyújtanak, hanem stratégiai szemléletükkel segítik az új irányok elindítását – különösen olyan helyzetekben, mint akvizíciók, új piacra lépés vagy komplex változásmenedzsment.
1. lépés
Ön felveszi velünk a kapcsolatot, mi megismerjük az üzleti és vezetői igényeit. Meghatározzuk a szükséges készségeket, hátteret és erőforrásokat, ami alapján megtaláljuk az interim menedzsert, aki leginkább tudja Önt segíteni céljai elérésében.
2. lépés
Bemutatjuk azokat az interim vezetőket vagy szakértőket, akiket megfelelőnek tartunk.
3. lépés
Ha sikerült a kiválasztás, szerződést és projektleírást készítünk, amely meghatározza, hogy az interim szakértő hogyan fog együttműködni a vállalattal, a csapattagokkal, a vezetőkkel.
4. lépés
Koordináljuk a változások bevezetését, folyamatosan értékeljük az eredményeket és visszacsatolást adunk a többi vezető számára.
5. lépés
Az egész projekt során támogatjuk az interim menedzser munkáját, sikeres beilleszkedését. Igény esetén segítjük üzleti partnereinket a vezetői vagy szakértői pozíciók hosszútávú betöltésében is.
Miért éri meg Önnekaz interim menedzser szolgáltatás?
Rugalmasság
Miért venne fel plusz egy embert, ha csak pár hónapra kell egy szakember tudása, tapasztalata? Az interim mendzserek adott feladatot látnak el meghatározott ideig, majd a kitűzött célok elérése után távoznak.
Gyorsaság
Alig pár hét kell ahhoz, hogy kiválasszuk az Ön számára legjobb szakembert és munkába álljon. Ez jóval gyorsabb és egyszerűbb Önnek, mintha átmeneti kapacitáshiány miatt fel kellene vennie valakit.
Tapasztalat
Több mint 100 szakértővel dolgozunk, akik együttesen sok évtizednyi szakmai tapasztalattal rendelkeznek és bizonyítottan sikeresek a saját területükön. Ez felbecsülhetetlen lehet a cége számára.
Objektivitás
Az interim menedzserek elfogulatlanok, így sokkal hatékonyabban tudnak – akár nehéz – döntéseket meghozni és keresztülvinni.
Költségmegtakarítás
Az interim menedzserek alkalmazása jóval költséghatékonyabb lehet, mint egy teljes állású munkaerő felvétele. Szakmai tapasztalatuknak köszönhetően hosszú távon bevételnövekedést, költségcsökkentést érhetnek el, így alkalmazásuk többszörösen megtérülhet.
Tudásátadás
Interim menedzsereink elvégzik a napi feladatukat, emellett tudásukkal, tapasztalatukkal és a „külső szem” frissességével hozzájárulnak a céges tudásbázis fejlesztéséhez, ami az együttműködés vége után is megmarad.

