3+1 tipp az interim menedzserrel való sikeres együttműködéshez
Melyek az interim menedzserrel való hatékony együttműködés kulcs paraméterei, és melyek azok a gyakori buktatók, amelyeket el kell kerülni? 4 javaslat top vezetőknek, akik maximális eredményt várnak az interim menedzsment szolgáltatástól:
- SCOPE (Definiálás / Célmeghatározás)
• Az interim menedzsment-megbízás (scope) és célkitűzéseinek (goal) egyértelmű meghatározása, valamint az előrehaladás mérésére szolgáló mérföldkövek, illetve kulcsfontosságú teljesítménymutatók meghatározása.
- INVOLVEMENT (Integrálás / Bevonás)
• Az interim vezető és a meglévő vezetői csapat közötti világos kommunikációs és kooperációs mechanizmusok kialakítása, valamint annak biztosítása, hogy az interim menedzser hozzáférjen a sikerhez szükséges információkhoz és erőforrásokhoz.
- SUPPORT (Támogatás)
• Rendszeres visszajelzés és támogatás nyújtása annak érdekében, hogy az interim vezető hatékonyan beilleszkedjen a szervezetbe. A felmerülő kérdések és aggályok időben és konstruktív módon történő kezelése.
+1. AVOIDANCE (Hibák elkerülése)
• Az olyan gyakori buktatók elkerülése, mint az egyértelmű vagy nyílt kommunikáció elmulasztása, az interim vezető mikromenedzselése vagy a megbízással kapcsolatos irreális elvárások megfogalmazása.

